onsdag 9 januari 2013

2012

Vilket är ditt bästa minne från det här året? - Grekland helt klart tror jag, Eller när jag och becka va som tightast. Och konfan!
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? - att få tillbaka de sämsta betygen haha, eller när jag insåg att min bästavän glider ifrån mig mer och mer för varje dag som går. Eller allt med mamma och pappa
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - ja
Höll du dina nyårslöften? - hade inga förra året..
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - under ett litet tag, men alla håller inte kontakten vilket är synd..
Har du varit lycklig i år? - ja, men ändå inte. Livet är en bergochdal bana
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? - Grekland, sommaren, konfan!
Vilka länder besökte du? Grekland, Danmark och Sverige
Största misstaget? - lita på fel människor och tappa mig själv
Bästa köpet? - oj, har inte köpt speciellt mycket i år, julklapparna haha?
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - ja verkligen..
Vad önskar du att du gjort mer? - litat på mig själv och försökt hitta mig själv
Blev du kär i hur? - va? Nej
Vad fick dig att må bra? - mina vänner
Vilken kändis var du mest sugen på? Hahah ingen... Jb
Vad gjorde du på din födelsedag? - solade och badade 😎
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? - dagen jag tog konfirmationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar